kolmapäev, 23. september 2009

Puutetahvli uus galerii

Avastasin 21. koolis koolis koolitades, et Notebooki galeriis on palju uusi huvitavaid pilte.
Ma polnud ju ise viimasel ajal galeriis tuuseldanud, tegelesin sellega augusti lõpus või septembri alguses, kui tegin galerii materjalidest ülevaadet-kokkuvõtet. Siis vaatasin kõik pildid ükshaaval läbi.
Aga nüüd, kui kursuslased tegid tunnis tööd, nägin neil pilte, mida ma ei teadnud.
Siis selguski, et nüüd on galeriis üle 6700 pildi. Võib-olla teadsid teised puutetahvlikasutajad seda juba ennegi, ainult mina mitte, minu jaoks oli üllatus. Meeldiv muidugi.
Ainult et pean oma ülevaadet-kokkuvõtet täiendama hakkama.

2 kommentaari:

  1. Täiesti hull lugu, aga ma ei saa omal galeriisse ikka veel mingeid mõistlikke pilte. Oli vist 67 kahtlast pilti. Näit Ronald Reagan, Mona Lisa jne. Tegin mitu värskendust selle mutrivõtme juures, aga ei midagi.
    Miski kotermann või uss on sees.

    VastaKustuta
  2. Sel juhul tuleks vana tarkvara maha võtta ja uuesti alla laadida. 67 on liiga vähe, juba on 6700!

    VastaKustuta