laupäev, 17. mai 2008

Minu õpilased said Tallinna Looduskaitse Seltsi auhinnad

Tallinna Looduskaitse Selts, Tallinna haridusamet ja Tallinna keskkonnaamet korraldasid ka tänavu kevadel Tallinna koolide õpilastele kirjandite, esseede ja luuletuste võistluse. Seekord olid teemad “Minu eelmise suve looduse elamus” ja “Minu roheline kodulinn Tallinn”.
Meie koolist osales päris palju õpilasi, minu tublimad olid Marken Martti Markvart (7.b), Liisel Tann (8.b) ja Andreas Sagur (7.a). Kõik kirjutasid teemal "Minu eelmise suve looduse elamus".
Need õpilased esinesid võistlusel nii hästi, et nad kutsuti 6. maiks autasustamisele, kus nad said looduskaitsealased raamatud. Žürii esinaine Anu Sillaots kommenteeris ja tõi näiteid edukatest töödest. Autasustatud õpilastel on võimalik osaleda 30. mail auhinnasõidul Matsalu Rahvusparki.
Minule kingiti raamat, mida soovisin endale väga saada: Ann Marveti koostatud ja Ingmar Muusikuse fotodega "Siin mägi, seal mägi. Anton Hansen Tammsaare oma koduloodusest".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar