pühapäev, 16. mai 2010

Nädala kokkuvõte

Ikka positiivsem.
Plusspool:
* Lõpetas minu esimene KooliMilli rühm
* Regasin Tiigrihüppe koolitusele Rakveres
* Kolmapäev iseendale: pealaest jalatallani
* Osalesin meeskonnatöös (erakorraliselt, kutsega)
* Tartu ülikoolis uuema inglise ja ameerika kirjanduse kursusel
* Sain teada, et meie kooli peaks kirjandustundi tulema Doris Kareva (EESi eriprojekt), saatsin talle meili

Miisnuspool:
* KooliMilli lõpetanute tunnistustel oli vale kursus märgitud, tuleb uued tellida
* Arstiabi: sain eriarstidele numbrid 29. juuniks ja 29. juuliks (sic!)
Arvamusi minust, üllatavaid:
* Üks meeskonnatöö kaaslane arvas, et ma olen jutukas. Hm, oma arust olin küll päris vaikne ja tagasihoidlik
* Üks täienduskursuse kaaslane arvas, et ma olen 30-aastane. No nii hästi pole varem arvatud, muidu pakutakse ikka 36-39

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar