reede, 12. juuni 2009

Ideelaadal

12. juunil oli lauluväljakul Tiigrihüppe SA korraldatud ideelaat "Elu koolis koos Tiigriga".
Hästi tore üritus, mis võiks igal aastal olla. Õhtuks olin väsinud, aga õnnelik.
Olin peaaegu terve päeva eesti keele boksis. Tiia oli plaaninud meile terve hulga materjale, mida tutvustada. Huvilisi oli küll.
Meie koolist olid esinejate hulgas ka Irja Rebane (õpituba "Kaasaegne matemaatika") ja Jürgo Nooni (töö- ja tehnoloogiaõpetuse boks).
Päeva lõpus juhendasin ka ühte õpituba: "Interaktiivne tahvel klassiõpetajatele". Tutvustasin peamiselt Tiigrihüppe SA uut koolitust (olin ka üks selle väljatöötajaid) ja näitasin muid nippe. Ma ei tea, kuidas teiste töötubade ajaga oli, aga mul öeldi eest reast, et teeme teise tunni veel! Kaks tundi on vist liiga pikk, aga poolteist oleks küll võinud olla - mul jäi nii palju põnevaid asju näitamata (lindistamine ja animeerimine näiteks).
No hammas sai verele aetud ja mõne inimese puhkus "rikutud" :-)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar