laupäev, 20. juuni 2009

Vanavanavanaema Ingel

Tuulasin kella kaheni öösel (olen kord juba ööloom) Saagas ja leidsin mitu vanavanavanavanemat!
Ühe nimi oli Ingel – nii armas. Ma ei teadnudki, et meie suguseltsis on kedagi sellenimelist olnud.

6 kommentaari:

  1. Meie kandis on Ingel olnud väga levinud nimi. Kahju, et nüüd tean vaid üht sellenimelist inimest. Ilus nimi ju!

    VastaKustuta
  2. Ilus muidugi. Ma tean ka praegu ühte Inglit, aga muidu on see nimi mulle päris võõras olnud.

    VastaKustuta
  3. Mina olen kuulnud, et Ingel on levinud nimi hiidlastel. Olen elus vaid 2x Hiiumaal käinud ja neist esimene kord oli 8-aastasena. Mulle osteti Kärdlast nukk, kes sai nimeks Ingel. Aga mis see Saaga on?

    VastaKustuta
  4. Saaga on digiteeritud arhiiviallikad, igasugused kirikuraamatud jm – http://www.ra.ee/dgs/explorer.php

    VastaKustuta
  5. Marele - mina Hiiumaa asjadest räägingi :) Teistest piirkondadest eriti ei tea, aga Reigi kihelkonna aladel on Ingeleid küll. Isegi raamat on "Hiiu Ingel", mis meie kandi, ehk Reigi kandist räägib. Sa Piret vaata järgi, äkki ongi juured siin pinnases ka.
    Aga vanade nimede radadel on põnev. Meil on siin üsna levinud nimi ka Kreet (jälle tänamatult varjus) ja Marret ja Aet ja veel kapaga lahedaid nimesid.
    PS...Hiiumaal tasub tihedamalt käia, ilus koht ju ;)

    VastaKustuta
  6. No nii pänev on, et ei saa enam lahti!
    Kammingi juba mitmendat päeva Saagas ja leidnud nii mõndagi. Aga käekirjast on raske aru saada, mõned nimed on kahtlased. Ka ei oska ma kuupäevi välja lugeda.

    VastaKustuta