neljapäev, 2. juuli 2009

Laulupeo valikkooride proov

Lauri Sirp:
Neeme Järvi:
Mikk Üleoja:

Täna, neljapäeval oli laulupeo valikkooride proov.
Tore tunne oli!
Ja ei olnud midagi nii, et ainult käepaelaga sai sisse – kõik said tulla, kes tahtsid.
Saime seljankat ja kohukest ka. Mulle supp ei maitsenud, kuigi ma ei ole toidu suhtes pirtsakas. Mingi imelik võõras maitse oli juures. Ehk oli see ainult meie potis.
Neeme Järvi oli proovis imelik. Esiteks ei teadnud ta, kumb lugu enne tuleb, teiseks ei teadnud ta, kui pikad lood on ("Oi, lõppeski ära! Nii lühike oligi?"), ja siis ei teadnud ta, kuidas neid tuleks esitada. Kodutöö tegemata. Või kui see oli nali, siis minu ja teistegi meelst halb nali.

Huvitav, kas ma tõesti käisin, st osalesin viimati laulupeol 1985. aastal? Midagi hilisemat praegu ei meenu küll. Tookord olime õigupoolest poolteist kuud Moskvas noorsoofestivalil, aga käisime kaheks päevaks Tallinnas, et laulupeol laulda. Ometi olen hiljem ka ikkagi laulupeol käinud, Õpetajate Maja kammerkoori ja Kaarli kiriku kontsertkooriga. Vajab täpsustamist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar