neljapäev, 23. juuli 2009

Ohoo, hakkasin tööle

Tubli muidugi, et tööle hakkasin, aga et ma seda öösel teen! Koostasin kella neljani ühte matemaatika materjali.
Väga huvitav oli ja avastasin igasuguseid põnevaid asju, ehkki ma pole mingi matemaatik. Pärast keskkooli lõppu oli üks edasiõppimismõte ometi ka matemaatika (stomatoloogia ja eesti filoloogia kõrval).
Enne selle materjali juurde asumist tuuseldasin Internetis. Küll on tublisid õpetajaid! Ja kui vahvaid asju nad on teinud! Ja kui palju on huvitavaid vahendeid ja veebilehti!
Mis puutub öisesse töötamisse, siis oma ülikooli diplomitööd tegin ka öösiti. Mul oli tollal neli kuud diplomipuhkust. Töö teema oli "Arstiteadusealast sõnavara eesti kirjasõnas aastail 1870–1879" ja kirjutasin käsitsi, sest siis oli vana kirjaviis ja tuli kasutada ka mingeid imelikke märke, mida kirjutusmasinal polnud, nii tunduski käsitsi kirjutada lihtsam. Kokku sai 400 lehekülge. Kui arvestada, et iga lehekülge tuli vähemalt kaks korda ümber kirjutada, siis... Arvutit ju toona polnud!
Töötasingi öösiti kella nelja-viieni või kuni trollid sõitma hakkasid. Siis magasin lõunani, õhtul käisin kooriproovis ja pärast seda asusin jälle kirjutama. Vahepeal käisid sõbrad-sõbrannad külas. Tore aeg oli.

2 kommentaari:

  1. Tere!
    Mul hakkab lausa häbi, et olen selline unekott! Tuleb vist ka hakata eluviisi muutma, muidu ei jõua tõesti miskit ära teha.

    Tubli oled, et kõike jõuad ja huvitavaid asju teed!

    VastaKustuta
  2. Oh, vastupidi! Vaat kui palju Sul juba tehtud on, aga mina hakkasin alles nüüd asjalikult tööle. Ja kui mina arvutisse jõuan, on Sul juba esimesed sissekanded päeva algusest tehtud. Vahel mõtlen, et kas Sa endale liiga ei tee! Hoia ennast!

    VastaKustuta