kolmapäev, 15. juuli 2009

Minu laulupeod

1972 – III koolinoorte laulu- ja tantsupidu, Tallinna 22. Kk kooriga
Olin lõpetanud teise klassi ja mäletan, et nii noori tookord tegelikult peole ei tahetud, aga meie õpetaja Ilme Indas sai meid siiski kuidagimoodi sinna osalema viia.
1975 – XVIII üldlaulu- ja -tantsupidu, ENSV 35
1977 – IV koolinoorte laulu- ja tantsupidu
1980 – XIX üldlaulu- ja -tantsupidu, ENSV 40, Noorusega
1981 – rahvatantsupidu
Millegipärast on mul ainult rahvatantsupeo märk. Küllap oli ikka laulupidu ka, aga võib-olla ma olin näiteks rahvatantsupeol staadioni väravas piletikontrollija? Olen seda tööd millalgi teinud küll.
1981 – Baltimaade üliõpilalaulupidu Gaudeamus VIII Riias, Noorusega
1984 – Baltimaade üliõpilalaulupidu Gaudeamus IX Tallinnas, Noorusega
1985 – XX üldlaulu- ja -tantsupidu, ENSV 45, Noorusega
Sel ajal olime Moskvas rahvusvahelisel noorsoofestivalil (poolteist kuud proove), aga tulime kaheks päevaks koju laulupeole.
1990 – XXI üldlaulupidu, rongkäigus Noorusega, laulmas Õpetajate Maja kammerkooriga koos meil külas olnud Rootsi eestlaste kooriga
1993 – VII koolinoorte laulupidu
Käisin laulupeol, aga kas ka laval?
1994 – XXII üldlaulupidu, Kaarli kiriku kontsertkooriga
1997 – Põhjamaade galalaulupidu Gotlandil Visbys, Kaarli kiriku kontsertkooriga
Kooride kava moodustus kõikide osa võtnud maade lauludest. Eesti muusikast kõlasid Eduard Oja "Kangakudumise laul" (dirigent Ants Soots) ja Urmas Sisaski "Sanctus" "Eesti Missast" (Ene Üleoja). Eestist osales 22 kollektiivi 650 laulja ja pillimehega. Ühendkoori moodustasid viis tuhat Rootsi, Norra, Soome, Islandi, Taani, Läti, Leedu ja Eesti lauljat. (Piret Aidulo artiklist "Põhjamaade galalaulupidu Gotlandil, EPL 2.07.1997)

Sellised laulupeod on veel olnud, kust ma võisin osa võtta:
1982 V koolinoorte lp
1987 – VI koolinoorte lp – laulsin Nooruses, aga vist ei osalenud, lõpetasin sel aastal ülikooli
1997 VIII koolinoorte lp

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar