reede, 17. juuli 2009

Lootusetu kuju – jälle õppima

Registreerisin täna ennast mitmele Tartu Ülikooli kursusele. TÜ Avatud Ülikool korraldab eesti keele ja kirjanduse õpetajatele uuel õppeaastal tasuta kursusi.
Tegelikult tegid nad juba kevadel tasuta kursusi, st mingi euroraha toel, aga siis ma ei teadnud seda.
Ma ei kujuta täpselt ette, kuidas ma koolist ära saan, aga panin end kirja. Ma tahan kogu aeg midagi õppida ja need kursused on täpselt erialased. Muidugi oli ahvatlevaid koolitusi hulga rohkem, kui julgesin välja valida.

4 kommentaari:

  1. Tere!
    Kus Sa neid tasuta kursusi nägid? Kõigil ju maksumus juures! Koolitusrahadega on kehvasti, ma tahaks uuel õppeaastal ka tasuta kursusi, aga ei tea,kust otsida.

    VastaKustuta
  2. Link on sõnade "tasuta kursusi" küljes: http://www.ut.ee/425040 (Tartu Ülikooli Avatud Ülikooli programm eesti keele ja kirjanduse õpetajatele). Meie koolil pole enam mingit koolitusraha, sestap registreerusingi sinna.

    VastaKustuta
  3. Oled sina aga tubli! Mina töenäoliselt algaval õppeaastal pigem töötan kui õpin, kahte ei suuda ma kuidagi teha...
    Aga tegelikult tahtsin sulle õnne soovida, tänase PM ristsõna staar!!
    Mõnusat suve ka!

    VastaKustuta
  4. Tuhat tänu!
    Äkki ma ise poleks märganudki, ma ei lahenda enam aastaid ristsõnu. Aga nüüd tegin selle juba valmis. Oh mis auväärses seltskonnas ma olen!
    Kõike kaunist Sullegi!

    VastaKustuta