laupäev, 22. august 2009

Mina lasteaias

Kuna ma niikuinii skannisin kooliasju, siis tõmbasin mõned vanad pildid ka arvutisse.
Vaat milline tüdruk käis lasteaias! Mina olen see, kes laiutab oma uhke kleidiga kahel toolil!
Aga pidudel olid meil igasugused asjad peos, mõnikord lopsakad lilled. Mina olen vasakult teine.
Ükskord käis mingi fotograaf, ma ei tea, milleks, aga me poseerisime kasvataja Eve juures. Siin olen ma vasakult kolmas, pisike.
Samast poseerimisest, mina olen ees vasakult teine. Söögitädi (paremal) peaks olema Artur Talviku vanaema, kui õigesti mäletan.
Siin on lasteaia lõpupidu aastal 1970. Paremalt äärmine on õde Katrin, siis tädi Laine ja mina olen paremalt kolmas, ninapidi tulbis. Minu kõrval istub rühmakaaslane, vist oli Rita, ja tema kõrval mu ema, lillelises kleidis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar