neljapäev, 20. august 2009

Rahumäe kalmistul

Täna käisime ema ja pojaga Rahumäe kalmistul.
Tahtsime üles otsida mõned sugulaste-tuttavate hauad. Alguses otsisime mu lapsepõlve hoidjatädi oma, kes elas meie korteri, st kööktoa kohal teisel korrusel. Tal ei olnud sugulasi ja tema haud on rohtu täis kasvanud – kui see ikka oli tema haud, mille arvasime üles leidnuvat.
Siis otsisime Karevate hauda. Sinna on maetud helilooja ja kontrbassimängija Hillar Kareva, kes oli mu ema onupoeg, ning tema vanemad Albert ja Elise.
Siis läksime Brandmannide hauale. Seal puhkavad šokolaadivabrikant August Brantmann, tema naine Anna, poeg Elmar ja minia Laine. Tädi Laine oli minu isa ema noorim õde.
Samale platsile on maetud Aleksander ja Leena Poola. Leena oli mu isapoolse vanavanaema õde.
Brandmanne on seal veel kolm: Elmari õde Aino Gertrud ja vend Harald ning Mari, kellest ma ei tea kahjuks midagi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar